?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Me and the Boys...

Shopping trip to Zeller's today. Man! 4 pairs of jeans for the kids, some socks, cat litter and food, a new cat box - $275! What the HELL!? How did that happen?

After the shopping, I met up with Kaliope at the Bread Garden where I have not gone for a long time... I forgot how much I liked it there. They have pretty decent food and coffee and wifi now too! I'm sold. I may start going there again.

We ended up drinking coffee and chatting till almost 9pm - almost 5 hours! Holy crap. It was nice to talk and catch up. She's going to MediaWest at the end of the month. I would *love* to go, but it's just not going to work out for me. Maybe next year.

At Creation Con, Kaliope picked up my photo for me and delivered it to me today. So, if you wanna see me with DH and JF... here you are!

Me and the Boys...



Okay, so hot guy, frumpy middle aged over-weight woman, hot guy... hmmm.

Wow, Joe just *really* looks like he doesn't want to be there, you know?

But David... wow. I lucked out with *his* expression. I am really wishing that I just got a picture with him. God, he's got such a smile, and I can pretend that it was ALL FOR ME!

Hee!

Comments

( 13 comments — Leave a comment )
wonderbadger
May. 9th, 2010 05:05 am (UTC)
OMG, you touched David Hewlett! Can I touch you?
shaddyr
May. 9th, 2010 05:14 am (UTC)
Heee! Of course!

He's such a sweetie!
mercury973
May. 9th, 2010 06:19 am (UTC)
David = awesome. I really don't know why everyone doesn't fan girl/guy him. He's just incredible. I'm do glad you got to get the pic.
shaddyr
May. 9th, 2010 08:41 am (UTC)
Yeah, he really was sweet. Seriously though, as much as it was kinda cool to get a pic with him and Joe, I think I would have rather saved the $50 and just get DH.

Or, spent the $100 and got a nice/serious one and a silly one.

Eh. What can you do? It's pretty much a once in a lifetime deal for me. You gonna get another photo in Minneapolis?
mercury973
May. 9th, 2010 08:50 am (UTC)
Maybe a group photo. The two friends that I'm going with were also at the Vancouver Con, so the boys might think we're really stalking them.
shaddyr
May. 9th, 2010 08:54 am (UTC)
Dude. If you flew to the UK, then Van, then Fencon and THEN Minneapolis, that would be stalking. This is just fangirling.

Do me a favour? PLEASE PLEASE PLEASE if you have the guts and won't freeze up - tell him when you get his autograph that your friend from Vancouver really wanted to know if Jane liked the scrapbook from the Point Roberts Parade. I was watching his Twitter after the Van con for a clue, but not a thing, so... I just wanted to know.

If you think you can ask him. PLEASE???

Not that I'm invested in it or anything. I just wanted to know.

*grin*
mercury973
May. 9th, 2010 05:11 pm (UTC)
Oh yeah- remind me in June. I'll ask.
mackenziesmomma
May. 9th, 2010 07:38 am (UTC)
Oh yeah I totally see that in Joe's photo. Honestly of my photos his was the only one I regret actually spending money on (the david one however now i'm wondering why I thought I could go without a second one. But Joe? Meh. He seriously is TRYING to secure his place as number 4 on my list. Maybe even move down it some)
shaddyr
May. 9th, 2010 08:42 am (UTC)
I don't think Joe CARES. He's just not that into us.

S'okay though. It's not JOE I'm really interested in, anyway. It's the Colonel. So it's all good.
mackenziesmomma
May. 9th, 2010 07:21 pm (UTC)
Exactly! He's just not that into us. Totally fine by me though. Cause its not Joe OR the Colonel I'm into. Its his ever unflappable Second in Command ;)
retro_rider55
May. 9th, 2010 04:18 pm (UTC)
Good one. Unfortunately, alot of the folks I'd like to meet hav all croaked in the last 20...
itsjustgwen
May. 10th, 2010 02:43 am (UTC)
You look really good in the pic! Cool, calm, and collected. It's much better than mine. I look like a deranged serial killer, and my mouth is open.
mirror_mirrin
May. 12th, 2010 01:23 am (UTC)
You are so lucky to have a picture with both of them! Especially DH though, 'cause I totally agree, Joe just looks kinda fake. Still hot though. :) David on the other hand, sigh, so sweet and adorable and huggable and, ok I'm going to stop now.

Hey, so I popped over to your journal after reading your comment on Wingwyrm's backstory of Rodney here http://community.livejournal.com/sga_flashfic/655859.html (sorry, don't know how to put it under a cool header). I would totally love to read a story where you use that backstory. So this is me cheering you on to write it! You go, girl.
( 13 comments — Leave a comment )

Profile

Geek by Shaddyr
shaddyr
Shaddyr

Latest Month

November 2017
S M T W T F S
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

.

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Tiffany Chow